Vitajte na novom EKOSHOP.sk! 🔥 Práve sme preklopili nový e-shop na pôvodnú doménu, aby sme vám priniesli modernejšie a prehľadnejšie nakupovanie. Táto verzia je momentálne v testovacej prevádzke, preto vás prosíme o trpezlivosť pri prípadných drobných úpravách. 👉 Dôležité pre registrovaných zákazníkov: Z dôvodu bezpečnosti je potrebné obnoviť vaše heslo pred prvým prihlásením. Môžete tak urobiť jednoducho cez funkciu „Zabudnuté heslo“. Ak by ste narazili na akékoľvek problémy alebo vám niečo nefungovalo správne, dajte nám prosím vedieť. V prípade, že potrebujete pristupovať k starému e-shopu, môžete ho dočasne nájsť tu: [Odkaz na pôvodný e-shop]. Ďakujeme, že ste s nami! 💚

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok pre ekoshop.sk

Článok 1

Spotrebiteľ uplatňuje reklamáciu písomne, elektronickou poštou na e-mailovej adrese info@ekoplus.sk alebo osobne v mieste podnikania predávajúceho v záručnej dobe, ktorá je 24 mesiacov, pokiaľ nebolo dohodnuté inak. Záručná doba začína plynúť od dátumu prevzatia tovaru spotrebiteľom alebo od uvedenia do prevádzky oprávnenou osobou autorizovaného servisu, ak si spotrebiteľ takú službu objednal do troch týždňov od zakúpenia tovaru a poskytol potrebnú súčinnosť. Ak tieto podmienky neboli splnené, záručná doba plynie odo dňa prevzatia tovaru.

Článok 2

Pri uplatnení reklamácie je spotrebiteľ povinný predložiť predávajúcemu originál daňového dokladu a originál záručného listu (ak bol k výrobku dodaný). Predávajúci nepreberie reklamovaný tovar, ak bude znečistený alebo ak bude vykazovať znaky neštandardného používania.

Článok 3

Predávajúci zodpovedá za vady tovaru zistené pri prevzatí spotrebiteľom a za vady, ktoré sa vyskytnú počas záručnej doby.

Článok 4

Predávajúci nezodpovedá za vady spôsobené mechanickým poškodením, živelnou pohromou, nesprávnym používaním v rozpore s návodom alebo neodborným zásahom.

Článok 5

Predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v komplikovaných prípadoch do 3 pracovných dní a v odôvodnených prípadoch do 30 dní. O vybavení reklamácie bude spotrebiteľ informovaný telefonicky alebo e-mailom. Ak nebude reklamácia vybavená do 30 dní, spotrebiteľ má právo na výmenu tovaru alebo odstúpenie od zmluvy.

Článok 6

Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietne, je povinný uviesť subjekt, ktorý môže vykonať odborné posúdenie.

Článok 7

Ak ide o odstrániteľnú vadu, spotrebiteľ má právo na jej bezplatné a včasné odstránenie.

Článok 8

Ak ide o neodstrániteľnú vadu, ktorá znemožňuje riadne užívanie tovaru, spotrebiteľ má právo na výmenu alebo odstúpenie od zmluvy. To isté platí pri opakovaných vadách alebo väčšom počte vád.

Článok 9

Predávajúci vydá spotrebiteľovi potvrdenie o prijatí reklamácie a písomné rozhodnutie o jej vybavení do 30 dní.

Článok 10

Ak spotrebiteľ nie je spokojný s vybavením reklamácie, môže sa obrátiť na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak nevyhovie alebo neodpovie do 30 dní, spotrebiteľ môže podať návrh na alternatívne riešenie sporu cez Slovenskú obchodnú inšpekciu alebo inú oprávnenú inštitúciú zapísanú v zozname Ministerstva hospodárstva SR (www.mhsr.sk). Spotrebiteľ môže využiť aj platformu pre riešenie sporov online na www.ec.europa.eu/consumers/odr/.